Ο Βρετανός σχεδιαστής κόμικς John Royle μπορεί να προκαλεί αίσθηση με τα εντυπωσιακά εξώφυλλά του για το Zenoscope αυτή την περίοδο, αλλά η καριέρα του ξεκίνησε από τη Marvel UK και την μεταγενέστερη δουλειά του για τους αγαπημένους τίτλους υπερηρώων της Marvel που εκδόθηκαν από την Panini στη Βρετανία, συμπεριλαμβανομένου του Spectacular Spider-Man.
Ο John δραστηριοποιείται στη βιομηχανία των κόμικς εδώ και 30 περίπου χρόνια και η καριέρα του στα κόμικς ξεκίνησε το 1992 στο Red Dwarf Smegazine του Fleetway, συνεχίζοντας με το Knights of Pendragon της Marvel UK – το οποίο κυκλοφόρησε σε μια συλλογή από τη Marvel το επόμενο έτος.
Η δουλειά του για την εταιρεία περιλάμβανε επίσης αρκετές μίνι σειρές – Death’s Head II, Die Cut και Death Metal μεταξύ άλλων- πριν έρθει το “The House of Ideas”. Εργάστηκε για τη Marvel μέχρι το 1996, όπου δημιούργησε μερικά έργα υψηλού επιπέδου, συμπεριλαμβανομένων των – Excalibur και Wolverine: Evilution, το οποίο σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Mark Texeira.
Ο John βρήκε επίσης χρόνο να εικονογραφήσει μερικά τεύχη του Rai για την Valiant, το Robin – Impulse για την DC Comics καθώς επίσης και να δουλέψει σε μια σειρά από τίτλους του Ultraverse για τη Malibu, μεταξύ των οποίων Ultraforce, Prime και το πιο αξιοσημείωτο, The Phoenix Resurrection.
Το 1997 σχεδίασε τεύχη του Star Trek: Starfleet Academy για τη Marvel, ενώ στη συνέχεια έκανε ένα διάλειμμα για να ανακάμψει, λόγω της υψηλής ζήτησης που είχε η δουλειά του.
Επανεμφανιζόμενος στην Panini (Marvel UK) πιο φρέσκος και καλύτερος, συνέβαλε σε πολλά τεύχη Spectacular Spider-Man Adventures για τα επόμενα επτά χρόνια. Σχεδίασε επίσης 18 από τα πρώτα 19 τεύχη του Marvel Rampage και συνέβαλε σημαντικά στο Stan Lee Alexa, ένα iBook του 2005, σε μια μοναδική δουλειά.
Στη συνέχεια ήρθε το Danger Girl της IDW, στο οποίο ο John ήταν από τους βασικούς σχεδιαστές.
Από τις πιο πρόσφατες δουλειές του, είναι ο σχεδιασμός εξώφυλλων για πολλές αμερικανικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των IDW, Dynamite Entertainment και Zenoscope.